انجام پروژه انسیس Ansys

 انجام پروژه انسیس Ansys در استاد پروژه توسط ده ها متخصص انسیس صورت می گیرد

متخصصان استاد پروژه، منتخب دانشگاهای برتر کشور می باشند و با نظارتی دقیق، تخصص و صداقت کاریشان بررسی می گردد.
پروژه ی انسیس Ansys شما بصورت رقابتی بین متخصصین ما واگذاری و انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد

نرم‌افزار انسیس Ansys مخفف کلمات (ANalysis SYStems) یک نرم‌افزار مهندسی به کمک رایانه می‌باشد که محصول شرکتANSYS Inc است و از دسته ابزارهای تحلیلی است که از روش اجزاء محدود (FEMM) برای مدل‌سازی و تحلیل در آن استفاده می‌شود

برای مشاهده هر بخش روی آن کلیک نمایید:

نرم‌افزار انسیس مهندسین و طراحان را قادر می‌سازد تا به راحتی بهینه‌سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌سازی‌های مُد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح‌هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند.

ابزارهای پیش بینی شده در انسیس امکان تحلیل انواع مختلف سازه‌ها مانند قاب، مخزن، سد، پل … و اجزای سازه‌ای مانند اتصالات فولادی، اعضای فولادی یا بتنی، ایزولاتورها، … را به روش‌های مختلف فراهم ساخته است. از آن جمله می‌توان به تحلیل‌های استاتیکی، بارگذاری رفت و برگشتی، مودال، تاریخچه زمانی، طیفی و … اشاره کرد. برای شبیه‌سازی شرایط مختلف تکیه گاهی گزینه‌های متعددی به صورت شتاب، جابجایی، نیرو و یا لنگر با الگوهای مختلف در دسترس هستند که به طور ثابت یا متغیر با زمان قابل استفاده‌اند. همچنین مدل‌های رفتاری مختلفی از مصالح شکل پذیر و ترد مانند مدل‌های دو و چند خطی فولاد، مدل دراگر- پراگر و مدل شکست بتن در آن پیش بینی شده است که در حوزه رفتار غیر خطی بکار می‌روند.

Ansys نرم‌افزار قدرتمند و شبیه‌ساز ساده‌ای می‌باشد که قدرت توانایی یک طراحی معتبر و استاندارد را به طراحان و مهندسین می‌دهد تا ایده‌هایشان را بر روی صفحه کامپیوترهایشان پیاده کنند. در این نرم‌افزار از سیستم کارآمد و آسان اتوماسیون پایگاه داده‌ها استفاده می‌گردد و باعث کاربری بسیار آسان این نرم‌افزار گردیده که به گفته سازنده نرم‌افزار می‌تواند به قدری قدرتمند باشد که برای ۳۲ سال آینده جهت حل مشکلات طراحی مؤثر، مفید و قابل اعتماد واقع گردد.

  1. انجام آنالیز در زمینه‌های گوناگون از قبیل: جامدات، سیالات، انتقال حرارت، الکترومغناطیس، الکترواستاتیک، الکترونیک و دینامیک
  2. توانائی آنالیز توأمان مانند آنالیز سیالاتی – جامداتی
  3. توانائی بهینه‌سازی مدل‌های طراحی شده
  4. قابلیت برنامه نویسی به کمک زبان برنامه نویسی نرم‌افزار برای توسعه امکانات جدید
  5. قابلیت تهیه گزارش و خروجی‌های مختلف به صورت فیلم، عکس یا htmp
  6. توانایی تشخیص پارامترهای مختلف و بررسی میزان اهمیت هر کدام از آن‌ها در رسیدن به جواب نهایی طراحی‌ها
  • انجام پروژه ANSYS Multiphysics
  • انجام پروژه ANSYS Mechanical
  • انجام پروژه ANSYS Structural
  • انجام پروژه ANSYS Fluent
  • انجام پروژه ANSYS CFX
  • انجام پروژه ANSYS CFD-Flo
  • انجام پروژه ANSYS Maxwell
  • انجام پروژه ANSYS HFSS

متخصصین برتر مهندسی مکانیک گروه استاد پروژه آمادگی دارند تا تمامی پروژه های گرایش های مختلف مهندسی مکانیک را برای شما با بالاترین کیفیت و قیمتی رقابتی و مناسب انجام دهند.
با افتخار با داشتن تجربه انجام پروژه ها و مقاله های تخصصی بی شمار توسط متخصصین از دانشگاه های برتر کشور توانایی انجام پروژه های شما را در تمامی مقاطع تحصیلی و تخصصی ترین سطوح علمی دارا می باشیم.

متخصصین برتر مهندسی عمران گروه استاد پروژه آمادگی دارند تا تمامی پروژه های گرایش های مختلف مهندسی عمران را برای شما با بالاترین کیفیت و قیمتی رقابتی و مناسب انجام دهند.
با افتخار با داشتن تجربه انجام پروژه ها و مقاله های تخصصی بی شمار از رشته های مهندسی و داشتن متخصصین از دانشگاه های برتر کشور، توانایی انجام پروژه های شما را در تمامی مقاطع تحصیلی و تخصصی ترین سطوح علمی دارا می باشیم.

  1. پروژه انسیس خود را در بخش سفارش فوری پروژه که لینک آن در پایین می باشد، سفارش دهید
  2. پس از مشاهده با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از پروژه تان و نظر متخصص مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود
  3. در صورت توافق، ۳۰ درصدهزینه انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد
  4. در پایان انجام پروژه با نشان دادن نتایج پروژه و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود
  5. در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت ویدئویی از صفحه لب تاب و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست مشتری) در اختیار او قرار می گیرد.
  • از آنجایی که انجام پروژه های مهندسی با نرم افزارهای مختلف بوده و با توجه به نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات متفاوت و گسترده ای است، هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناسان مهندسی مکانیک و یا عمران گروه استاد پروژه بررسی و تعیین هزینه شود.
  • پروژه ی انسیس Ansys شما بصورت رقابتی بین متخصصین ما انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

کلیه سفارشات حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و متخصص مربوط به پروژه شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین متخصص قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد)

  • تا دو روز بعد از انجام پروژه تان ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.
 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)