انجام پروژه با نرم افزار اوپن فوم OpenFoam

در صورتی که قصد انجام یک پروژه مهندسی به کمک نرم افزار OpenFoam را در ذهن دارید اما زمان کافی برای یادگیری این نرم افزار در اختیار نداشته و می خواهید نتیجه کار با کیفیت بالا باشد، در این صورت انجام پروژه اپن فوم خود را به ما بسپارید.

مهندسین سایت استاد پروژه، متعهد به انجام پروژه مورد نظر شما در مهلت مقرر شده با قیمت منصفانه و با کیفیت رضایت بخش هستند که نگرانی شما را از هر بابت در مورد پروژه مورد نظرتان از میان بر می دارند.

برای باز شدن هر بخش روی آن کلیک کنید:

نرم افزار اپن فوم   ( openfoam ) یک نرم افزار کد باز است که بصورت رایگان در اختیار علاقه مندان به کد نویسی در زمینه دینامیک سیالات محاسباتی قرار گرفته است.

این نرم افزار تحت سیستم عامل لینوکس کار می کند و دارای قابلیت های زیر است:

حل جریانات تراکم ناپذیر – جریانات دو فازی – اختراق – انتقال حرارت – مدل های توربولانسی – حل بر اساس روش های رهگیری ذرات لاگرانژی – واکنش های شیمیایی در شیمی و …

به دلیل قابل ویرایش بودن کد های این نرم افزار ، پروژه های شبیه سازی زیادی را می توان توسط اپن فوم انجام داد

1- فایل پروژه اپنفوم Open Foam خود را در بخش سفارش فوری پروژه ارسال کنید.

۲- بعد از آنکه  شما  همه خواسته های مورد نظرتان را در مورد پروژه ذکر کردید، کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن را تعیین می کند، پس از آن سایت استاد پروژه با شما تماس می گیرد و قیمت مورد نظر را به شما اطلاع می دهد.

۳- در صورت توافق بین سایت استاد پروژه و شما، ۳۰ درصد از مبلغ کل انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد.

۴- پس از به اتمام رسیدن پروژه، سایت با نشان دادن نتایج پروژه و  تایید شما، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود.

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت فیلمی از تصویر کارهای انجام شده در رایانه و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست شما) در اختیار شما قرار می گیرد.

– همه پروژه های علمی با در نظر گرفتن نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به جزئیاتی که شما خواهان بودن آنها در پروژه هستید، متغیر خواهد بود. لذا باید توسط مهندس مرتبط با پروژه  شما بررسی و مبلغ مشخص گردد.

– پروژه ی اپن فوم Open Foam شما بصورت رقابتی بین مهندسین مجرب ما به عرضه گذاشته می شود و هر مهندسی که پیشنهاد انجام پروژه شما را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را به سایت استاد پروژه بدهد، در صورت تایید مبلغ اعلام شده توسط شما، پروژه به وی واگذاری می شود.

همه سفارشات دریافتی سایت استاد پروژه تا حداکثر ۶ ساعت پس از ثبت سفارش، با شخص ارسال کننده سفارش تماس گرفته می شود. سایت استاد پروژه برای انکه سفارش دهنده کمترین هزینه ممکن را برای انجام پروژه متحمل شود، حداکثر ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد تا مناسب ترین متخصص را انتخاب کند.

1- تا ۴۸ ساعت پس از انجام پروژه شما ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه مشکل مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی به متخصص پرداخت می شود.

 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)