انجام پروژه جاوا Java

متخصصین سایت استاد پروژه که در انجام پروژه جاوا فعالیت می کنند همگی سابقه ساخت نرم افزارهای مختلف موبایل و تسلط بر روی حداقل یک زبان برنامه نویسی دیگر مثل پایتون یا سی پلاس پلاس را در کارنامه خود دارند.

اگر برای انجام پروژه جاوا، خودتان وقت یا تسلط کافی ندارید، نگران نباشید زیرا متخصصین ما پروژه شما را در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت در اختیار شما می گذارند.

برای باز کردن هر قسمت، کافیست بر روی آن کلیک کنید:

جاوا (به انگلیسیJava) یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. ایده شیء گرایی جاوا از زبان اسمال‌تاک گرفته شده است. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان نسبت به زبانهای نسل اول C بالا است. برنامه‌های جاوا به صورت بایت کد (کامپایل) می‌شوند و توسط JVM (ماشین مجازی جاوا) به کدهای ماشین تبدیل و اجرا می‌شوند. در صورت وجود JVM مانند سایر زبانهای مبتنی بر آن که وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند برنامه‌های نوشته شده به جاوا بر روی هر نوع سیستم عامل و هرگونه وسیلهٔ الکترونیکی قابل اجرا می‌باشند. شعار جاوا «یکبار بنویس و هر جایی اجرا کن» (Write once, Run anywhere) است که به همین ویژگی اشاره دارد.

یکی از ویژگی‌های جاوا قابل حمل بودن آن است. یعنی برنامهٔ نوشته شده به زبان جاوا باید به طور مشابهی در کامپیوترهای مختلف با سخت‌افزارهای متفاوت اجرا شود؛ و باید این توانایی را داشته باشد که برنامه یک بار نوشته و کامپایل شده و سپس در همه کامپیوترها اجرا گردد. به این صورت که کد کامپایل شدهٔ جاوا ذخیره می‌شود، اما نه به‌صورت کد ماشین بلکه به‌صورت بایت‌کد جاوا. دستورالعمل‌ها شبیه کد ماشین هستند، اما با ماشین‌های مجازی که به طور خاص برای سخت‌افزارهای مختلف نوشته شده‌اند، اجرا می‌شوند. در نهایت کاربر از سکوی جاوا نصب شده روی ماشین خود یا مرورگر وب استفاده می‌کند. کتابخانه‌های استاندارد یک راه عمومی برای دسترسی به ویژگی‌های خاص فراهم می‌کنند. مانند گرافیک، نخ‌کشی و شبکه. در بعضی از نسخه‌های ماشین مجازی جاوا، بایت‌کدها می‌توانند قبل و در زمان اجرای برنامه به کدهای محلی کامپایل شوند. فایدهٔ اصلی استفاده از بایت‌کد، قسمت کردن است. اما ترجمهٔ کلی یعنی برنامه‌های ترجمه شده تقریباً همیشه کندتر از برنامه‌های کامپایل شدهٔ محلی اجرا می‌شوند. این شکاف می‌تواند با چند تکنیک خوش‌بینانه که در کاربردهای JVM قبلی معرفی شد، کم شود. یکی از این تکنیک‌ها JIT است که بایت‌کد جاوا را به کد محلی ترجمه کرده و سپس آن را پنهان می‌کند. در نتیجه برنامه خیلی سریع‌تر نسبت به کدهای ترجمه شدهٔ خالص شروع و اجرا می‌شود. بیشتر JVMهای پیشرفته، به‌صورت کامپایل مجدد پویا، در آنالیز JVM، رفتار برنامهٔ اجرا شده و کامپایل مجدد انتخاب شده و بهینه‌سازی قسمت‌های برنامه، استفاده می‌شوند. کامپایل مجدد پویا می‌تواند کامپایل ایستا را بهینه‌سازی کند. زیرا می‌تواند قسمت hot spot برنامه و گاهی حلقه‌های داخلی که ممکن است زمان اجرای برنامه را افزایش دهند را تشخیص دهد. کامپایل JIT و کامپایل مجدد پویا به برنامه‌های جاوا اجازه می‌دهد که سرعت اجرای کدهای محلی بدون از دست دادن قابلیت انتقال افزایش پیدا کند.

تکنیک بعدی به عنوان کامپایل ایستا شناخته شده‌است؛ که کامپایل مستقیم به کدهای محلی است مانند بسیاری از کامپایلرهای قدیمی. کامپایلر ایستای جاوا، بایت‌کدها را به کدهای شیء محلی ترجمه می‌کند.

کارایی جاوا نسبت به نسخه‌های اولیه بیشتر شد. در تعدادی از تست‌ها نشان داده شد که کارایی کامپایلرJIT کاملاً مشابه کامپایلر محلی شد. عملکرد کامپایلرها لزوماً کارایی کدهای کامپایل شده را نشان نمی‌دهند. یکی از پیشرفت‌های بی نظیر در در زمان اجرای ماشین این بود که خطاها ماشین را دچار اشکال نمی‌کردند. علاوه بر این در زمان اجرای ماشینی مانند جاوا وسایلی وجود دارد که به زمان اجرای ماشین متصل شده و هر زمانی که یک استثناء رخ می‌دهد، اطلاعات اشکال زدایی که در حافظه وجود دارد، ثبت می‌کنند.

// HelloWorld.java
public class HelloWorld {
    public static void main(String[] args) {
        System.out.println("Hello, World!");
  }
}

1- پروژه جاوا Java خود را در بخش سفارش فوری پروژه سفارش دهید

۲- با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از پروژه تان و نظر کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود

۳- در صورت توافق، ۳۰ درصد هزینه انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد

۴- در پایان انجام پروژه با نشان دادن نتایج پروژه و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت ویدئویی از صفحه لب تاب و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست مشتری) در اختیار او قرار می گیرد.

– پروژه های مهندسی با توجه به نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناس مربوطه پروژه متلب شما بررسی و تعیین هزینه شود.

– پروژه ی جاوا Java شما بصورت رقابتی بین متخصصین ما واگذاری و انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

کلیه سفارشات حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و متخصص مربوط به پروژه شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین متخصص قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد).

1- تا دو روز بعد از انجام پروژه تان ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.

 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)