انجام پروژه پایپینگ با نرم افزار Piping Systems FluidFlow

پایپینگ یا طراحی سیستم لوله کشی برای یک ساختمان مسکونی، تاسیسات نیروگاهی، کارخانه و … صورت می گیرد. یکی از پر کاربردیترین نرم افزارهایی که در گرایش سیالات مهندسی مکانیک برای انجام کار پایپینگ مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار FluidFlow می باشد.

تقریبا همه مهندسین مکانیک سایت استاد پروژه که در گرایش سیالات فعالیت می کنند، سابقه کار با این نرم افزار را در کارنامه خود دارند. در صورتی که می خواهید کار پایپینگ خود را به یک متخصص قابل اعتماد بسپارید، کافیست انجام پروژه FluidFlow خود را به ما بسپارید.

برای باز شدن هر قسمت، روی آن کلیک کنید:

FluidFlow نرم افزاری کاربردی برای محاسبه سرعت جریان و فشار سیالات در بخشهای مختلف لوله است.
FluidFlow به شما این امکان را می‌دهد تا بر مبنای بانک اطلاعاتی موجود از متریالهای لوله و ویژگیهای سیالات نظیر گرانروی و چگالی، اقدام به محاسبه طول و قطر مجاز لوله، سرعت جریان و فشار در بخشهای مختلف لوله، ضریب اصطکاک لوله و سیالات و دیگر اطلاعات متقابل موجود کنید.
این نرم افزار دارای ۴ پنل مجزا برای انجام محاسبات بر مبنای پارامترهای موثر بر یکدیگر برای توازن در سرعت و فشار سیال در لوله می‌باشد.

1- نیروگاه ها

۲- لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان های مسکونی

۳- کارخانه ها

۴- لوله کشی آب و گاز در سطح شهرها

۵- طراحی سیستم های سوخت رسان برای وسایل نقلیه

و …

1- پروژه فلویدفلو FluidFlow خود را در بخش سفارش فوری پروژه سفارش دهید

۲- با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از پروژه تان و نظر کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود

۳- در صورت توافق، ۳۰ درصد هزینه انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد

۴- در پایان انجام پروژه با نشان دادن نتایج پروژه و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت ویدئویی از صفحه لب تاب و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست مشتری) در اختیار او قرار می گیرد.

– پروژه های مهندسی با توجه به نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناس مربوطه پروژه متلب شما بررسی و تعیین هزینه شود.

– پروژه ی فلویدفلو FluidFlow شما بصورت رقابتی بین متخصصین ما واگذاری و انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

کلیه سفارشات حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و متخصص مربوط به پروژه شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین متخصص قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد).

1- تا دو روز بعد از انجام پروژه تان ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.

 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)