انجام پروژه کتیا Catia

متخصصین طراحی صنعتی سایت استاد پروژه که مسلط به نرم افزار کتیا Catia هستند، سابقه طراحی مدل های پیچیده به کمک این نرم افزار را در کارنامه خود دارند. چنانچه شما پروژه کتیا Catia خود را به سایت استاد پروژه بسپارید، ما با توجه به متخصصین مجرب و کارآمد خود تضمین می کنیم پروژه شما با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام شود.

نرم افزار کتیا Catia یکی از معروفترین نرم افزارهای مورد استفاده در پروژه های طراحی صنعتی است که نه تنها قابلیت طراحی سه بعدی را دارا می باشد بلکه توانایی انجام تحلیل های مختلف بر روی مدل ها و همچنین ارائه روش های مختلف ساخت از جمله تراشکاری، ماشین کاری، ریخته گری و … را در خود دارد. این نرم افزار همچنین قابلیت شبیه سازی مکانیزم های متحرک (به عنوان مثال مکانیزم حرکت بازوی یک ربات صنعتی) بر روی مدل طراحی شده دارد.

تاریخچه مختصری از نرم افزار کتیا Catia

نرم افزار کتیا Catia یکی از قویترین نرم افزارهای طراحی محسوب می شود که توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز Dassault Systèmes  ساخته شده است. نرم افزار کتیا Catia اولین بار در سال ۱۹۷۷ برای یک شرکت هواپیمایی فرانسوی ساخته شد اما با گذشت زمان، با توجه به قابلیت های گسترده این نرم افزار در زمینه طراحی صنعتی منجر به بهره گیری از آن در زمینه های مختلف صنعت مانند خودرو، کشتی سازی، هوافضا و … شد.

طولی نکشید که شرکت های معروف دنیا تحت تاثیر قابلیت های طراحی سه بعدی نرم افزار کتیا Catia اقدام به خرید این نرم افزار کردند. به عنوان مثال در سال ۱۹۸۴ شرکت بوئینگ اقدام به خرید نسخه Catia V2 کرد. در سال ۱۹۹۰ شرکت General Dynamics Electric Boat Corp از نرم افزار کتیا Catia به عنوان قویترین نرم افزار طراحی در محیط سه بعدی، برای طراحی زیردریایی برای نیروی دریایی آمریکا استفاده کرد.

در سال ۱۹۹۸ شرکت داسو نسخه V5 را راهی بازار کرد تا با ویندوزهای جدیدتر آن زمان مثل ویندوزهای شرکت مایکروسافت سازگاری داشته باشد. در سال ۲۰۰۸ این شرکت نسخه V6 را تولید کرد و اعلام نمود که از این پس قسمت پشتیبانی شرکت فقط برای مشتریانی که این نرم افزار را در ویندوز مایکروسافت اجرا کنند، وجود خواهد داشت. این شرکت همچنان در حال ارتقا نرم افزار کتیا Catia می باشد و تقریبا هر سال نسخه آپدیت شده ای از این نرم افزار را راهی بازار می کند.

  1. هوشمندی در استفاده از دستورات برای اجرای هر دستور.
  2. ایجاد خودکار نمودار درختی برای نمایش روابط میان هر اسکچ و قطعات سه بعدی و امکان ویرایش هر بخش بعد از ترسیم
  3. توانایی ترسیم و تحلیل در بیشتر رشته های فنی مهندسی مانند مکانیک، عمران، برق و …
  1. توانایی ساخت مدل‌های مرکب از سطوح و حجم‌ها
  2. ویژگی به شکل مجموعه بودن
  3. نگهداری تاریخچه تغییرات ایجاد شده بر روی مدل
  1. محیط‌ طراحی قطعه: این بخش که  زیر مجموعه ماژول Mechanical Design است، برای مدل کردن قطعات توپر (Solid) و مجموعه اسمبل و طراحی قالب و طراحی مدل‌های ورقکاری Sheetmetal، نقشه‌کشی صنعتی، تلرانس‌گذاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. مدل‌سازی سطوح: این بخش علاوه بر توانایی طراحی سطوح پیچیده قابلیت انجام مدلسازی روی ابر نقاط و فایلهای بدست آمده از اسکن سه بعدی را نیز داراست.
  3. محیط تحلیل المان محدود: به کمک امکانات این محیط می‌توانید قطعات و مدل‌های اسمبل شده را در این محیط  تحلیل کرده و مواردی مانند تغییرشکل، توزیع تنش و … را در آن‌ها بدست آورد.
  4. محیط ماشینکاری: علاوه بر قابلیت طراحی در محیط ماشینکاری می‌توان عملیات ماشینکاری مورد نیاز برای تهیه قطعه طراحی شده از روی قطعه خام را تعریف نمود و هر مرحله از ماشینکاری را به صورت متحرک مشاهده کرد.
  5. طراحی و تحلیل مکانیزم ها: به کمک این قابلیت از نرم‌افزار Catia می‌توانید پس از تعیین اتصالات بین اجزای مختلف مکانیزم حرکت هر مکانیزم را مشاهده کرده و آن را تحلیل نمایید.
  6. طراحی سازه در کتیا: در ساختار ماشین های صنعتی، سازه های بزرگ و کوچک و ساختمان ها وتعداد بسیار زیادی پروفیل فولادی مشاهده می شود. بیشتر مقاطع  پروفیل های به کار برده شده، بر اساس استاندارد تعریف می شود. در محیط طراحی سازه این  قابلیت وجود دارد که مجموعه ای از مقاطع استاندارد در کاتالوگ در اختیار طراح باشد تا در طراحی سازه های فولادی از آنها استفاده شود.

1- پروژه کتیا Catia خود را در بخش سفارش فوری پروژه سفارش دهید.

۲- در مرحله بعد با شما تماس گرفته می شود (از زمان ثبت سفارش تا تماس حداکثر ۶ ساعت زمان میبرد) و با ذکر جزییات بیشتر از پروژه شما و نظر متخصص مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود.

۳- پس از کسب توافق، ۳۰ درصد هزینه انجام پروژه کتیا Catia در ابتدای کار دریافت می گردد.

۴- بعد از اتمام مرحله انجام پروژه کتیا Catia با نشان دادن بخشی از نتایج پروژه و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و پروژه کتیا Catia شما به صورت کامل تحویل داده می شود.

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه کتیا Catia در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت فیلمی از نحوه انجام پروژه در کامپیوتر و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست مشتری) در اختیار او قرار می گیرد.

پروژه های مهندسی با توجه به نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های مورد نیاز شما تغییر خواهد کرد بنابراین باید توسط متخصص مربوطه پروژه شما بررسی و تعیین هزینه شود.

– انجام پروژه ی کتیا Catia شما توسط متخصصی که در مناقصه سایت پیروز شده، صورت می گیرد؛ این روش تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

کلیه سفارشات حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت قیمت و متخصص برای انجام پروژه کتیا Catia شما مشخص می گردد(این زمان برای تعیین متخصص قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد).

1- تا ۴۸ ساعت بعد از انجام پروژه کتیا Catia شما، ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسرع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.

 پروژه کتیا Catiaخود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا تیم متخصص در زمینه طراحی صنعتی در کوتاه ترین زمان ممکن(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس بگیرد.(پشتیبانی تلفنی- بخش مرتبط با طراحی صنعتی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)

چنانچه تمایل به آشنایی با کاربردها و قابلیت های مختلف نرم افزار کتیا Catia دارید، می توانید به فروشگاه ما سر بزنید تا پروژه های مختلفی که متخصصین ما به کمک این نرم افزار انجام داده اند، مشاهده نموده و در صورت تمایل خریداری نمایید.