انجام پروژه معماری با نرم افزار راینو Rhino

نرم افزار راینو Rhino یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای حوزه طراحی در دنیا می باشد که مهندسین معماری هم برای طراحی سازه مورد نظر خودشان، این نرم افزار را همیشه مد نظر دارند.

در صورتی که پروژه شما یک طرح پیچیده است یا زمان کافی برای یادگیری نرم افزار راینو را ندارید، کافیست انجام پروژه راینو Rhino خود را به ما بسپارید.

متخصصین مجرب کادر معماری سایت استاد پروژه، متعهد به انجام پروژه شما در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت می باشند.

نرم افزار راینو(Rhinoceros 3D) یک نرم افزار مدل ساز سه بعدی قوی است که در سال ۱۹۸۰ توسط برادران مک نیل( Mcneel ) در سیاتل آمریکا متولد شد و در آن از سیستم نربز( Non-uniform rational B-spline ) استفاده شد که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری است . تعریف هندسه با خطوط ریاضی باعث شده است که راینو در تبدیل هندسه به نمونه های واقعی جلوتر از دیگر نرم افزار های مدل ساز باشد. از دیگر مزیت این نرم افزار مدل سازی پوسته های پیچیده با دستورات ساده است.
راینو ابزار مدلسازی دقیقی در اختیار شما می گذارد که بتوانید طرح هایتان را آماده ی رندر، انیمیشن، تحلیل، ساخت و… کنید. راینو قابلیت ایجاد، ویرایش، تحلیل، مستندسازی و رندر طرح هایتان را بدون هیچ محدودیتی در میزان پیچیدگی و اندازه ی کار در اختیار شما قرار می دهد.
کاربردهای نرم افزار راینو Rhino در دکوراسیون داخلی ،طراحی معماری ، طراحی صنعتی ، طراحی مبلمان ، طراحی مکانیک ، طراحی صورت و شخصیت ،طراحی کارتون و کاریکاتور و… می باشد.
سازگاری و هماهنگی با نرم افزارها و سخت افزارها؛ راینو از تمام فرمت های دوبعدی و سه بعدی رایج پشتیبانی می کند و امکان تبادل فایل با تمام نرم افزارهای مدلسازی (از جمله Solidworks, Catia, 3DsMax, Sketchup و…) را به شما می دهد.

1- فایل پروژه راینو Rhino خود را در بخش سفارش فوری پروژه ارسال کنید.

۲- بعد از آنکه  شما  همه خواسته های مورد نظرتان را در مورد پروژه ذکر کردید، کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن را تعیین می کند، پس از آن سایت استاد پروژه با شما تماس می گیرد و قیمت مورد نظر را به شما اطلاع می دهد.

۳- در صورت توافق بین سایت استاد پروژه و شما، ۳۰ درصد از مبلغ کل انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد.

۴- پس از به اتمام رسیدن پروژه، سایت با نشان دادن نتایج پروژه و  تایید شما، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود.

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت فیلمی از تصویر کارهای انجام شده در رایانه و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست شما) در اختیار شما قرار می گیرد.

همه سفارشات دریافتی سایت استاد پروژه تا حداکثر ۶ ساعت پس از ثبت سفارش، با شخص ارسال کننده سفارش تماس گرفته می شود. سایت استاد پروژه برای انکه سفارش دهنده کمترین هزینه ممکن را برای انجام پروژه متحمل شود، حداکثر ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد تا مناسب ترین متخصص را انتخاب کند.

– همه پروژه های علمی با در نظر گرفتن نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به جزئیاتی که شما خواهان بودن آنها در پروژه هستید، متغیر خواهد بود. لذا باید توسط مهندس مرتبط، پروژه  شما بررسی و مبلغ مشخص گردد.

– پروژه ی راینو Rhino شما بصورت رقابتی بین مهندسین مجرب ما به عرضه گذاشته می شود و هر مهندسی که پیشنهاد انجام پروژه شما را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را به سایت استاد پروژه بدهد، در صورت تایید مبلغ اعلام شده توسط شما، پروژه به وی واگذاری می شود.

1- تا ۴۸ ساعت پس از انجام پروژه شما ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه مشکل مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی به متخصص پرداخت می شود.

 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)