انجام پروژه های معماری با نرم افزار ۳dsMax (تری دی مکس)

انجام پروژه تری دی مکس در گروه استاد پروژه توسط ده ها متخصص برتر که با نظارتی دقیق تخصص و کارایی آن ها بررسی گردیده است، انجام می پذیرد.

پروژه تری دی مکس شما به صورت رقابتی بین متخصصین گروه واگذاری و انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

تری‌دی‌اس مکس (Autodesk 3ds max) که سابقاً استودیوی سه‌بعدی مکس (۳d studio max) نامیده می‌شد، یک برنامهٔ گرافیک سه‌بعدی رایانه حرفه‌ای است که برای ساخت پویانمایی‌ها، مدل‌ها، بازی‌ها و تصاویر سه‌بعدی استفاده می‌گردد. این نرم‌افزار توسط شرکت رسانه و سرگرمی Autodesk ساخته و منتشر شده است.

نرم افزار تری دی مکس ۳d max یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی صنعت سه بعدی می باشد.این نرم افزار ابتدا بر روی سیستم عامل داس توسط gray yost ارائه گردید و سپس انتشار آن تا به حال ادامه پیدا کرده است .
اگر شما ذوق هنری مثل نقاشی کردن یا تخیل قوی دارید ، نرم افزار های سه بعدی از جمله تری دی مکس این اجازه را به شما می دهد تا به ذهنیت و ایده خود عینیت ببخشید. برای مثال امروزه هنر نقاشی جنبه دیگری به خود گرفته که به آن میتوان نقاشی سه بعدی (از لحاظ تکنیک ساخت )یا نقاشی دیجیتالی گفت ، که نمونه های آن فراون در اینترنت وجود دارد.
ممکن است شما در زمینه طراحی صنعتی فعالیت میکنید یا فکر میکند در این زمینه استعداد دارید! باز هم تری دی مکس امکان نشان دادن استعداد شما را دارد به این صورت که ایده ی خود را مدل سازی می کنید مثلاً یک خودرو ! یا نه ! ممکن است ایده شما یک وسیله باشد که طرز کار آن مد نظر شما باشد ، بازهم بوسیله نرم افزار ۳d max شما می توانید علاوه بر طراحی ظاهر ایده ی خود ، طرز کار آنرا نیز انیمت کنید
یکی دیگر از کاربردهای این نرم افزار استفاده در زمینه معماری می باشد ، اگر شما یک معمار یا دانشجوی معماری هستید مسلماً اسم تری دی مکس را شنیده اید. تری دی مکس در معماری در زمینه ی طراحی نما ، طراحی داخلی و طراحی کابینت وطراحی دکور و …یکی از مطرح ترین نرم افزارهایی می باشد که به همراه نرم افزار اتوکد استفاده می شود .جدیدا شرکت اتودسک یک ورژن مخصوص طراحان معماری و مهندسان شهر سازی و … بنام ۳ds Max Design ارئه داده است که فرق چندانی با ورژن عادی ۳ds max ندارد.
از کاربردها دیگر نرم افزار های سه بعدی می توان به استفاده آن در صنعت رو به رشد گیم و بازی سازی اشاره کرد . دقت داشته باشید با نرم افزار تری دی مکس مستقیم نمیتوانید بازی درست کنید ! بلکه مدل سازی فضا و کاراکترها ، ایجاد حرکت ها و .. در نرم افزار تری دی مکس (به عنوان یکی از نرم افزار های تری دی ، از نرم افزارهای دیگر مانند مایا و … نیز استفاده می شود) ایجاد شده و در یک موتور بازی (game engine) مدل ها و حرکات جمع آوری و برنامه نویسی می شود و در نهایت خروجی بازی تولید می شود.
یکی دیگر از کاربردهای این نرم افزار استفاده در جلوه های ویژه سینمایی می باشد جلوه های ویژه تری دی مکس این امکان را به این نرم افزار داده است تا در خیلی از پروژهای سینمایی و فیلم های مشهوری که شما نام آنرا حتما شنیده اید استفاده شود فیلم های مشهوری مانند : آواتار ، ۲۰۱۲ ، ترانسفورمرز، مرد عنکبوتی ، مقصد نهایی و ….البته باید توجه کنید تری دی مکس یکی از نرم افزارهای مورد استفاده در این پروژه ها می باشد ، مثلا در خلق جلوه های ویزه از نرم افزارهای دیگری مانند after effects و nuke و … نیز استفاده می شود.

  • طراحی و مدلسازی نمای ساختمان
  • تری دی مکس در معماری داخلی
  • ساخت مدل های ویلایی با تری دی مکس
  • طراحی و مدلسازی محوطه و لنداسکیپ به وسیله تری دی مکس
  • طراحی دیتیل های سه بعدی اجرایی با تری دی مکس
  •  ساخت انیمشن های معماری به کمک تری دی مکس
  • معرفی متریال با تری دی مکس

1- فایل پروژه ۳d max خود را در بخش سفارش فوری پروژه ارسال کنید.

۲- بعد از آنکه شما  همه خواسته های مورد نظرتان را در مورد پروژه ذکر کردید، کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن را تعیین می کند، پس از آن سایت استاد پروژه با شما تماس می گیرد و قیمت مورد نظر را به شما اطلاع می دهد.

۳- در صورت توافق بین سایت استاد پروژه و شما، ۳۰ درصد از مبلغ کل انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد.

۴- پس از به اتمام رسیدن پروژه، سایت با نشان دادن نتایج پروژه و  تایید شما، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود.

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت فیلمی از تصویر کارهای انجام شده در رایانه و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست شما) در اختیار شما قرار می گیرد.

همه سفارشات دریافتی سایت استاد پروژه تا حداکثر ۶ ساعت پس از ثبت سفارش، با شخص ارسال کننده سفارش تماس گرفته می شود. سایت استاد پروژه برای انکه سفارش دهنده کمترین هزینه ممکن را برای انجام پروژه متحمل شود، حداکثر ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد تا مناسب ترین متخصص را انتخاب کند.

– همه پروژه های علمی با در نظر گرفتن نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به جزئیاتی که شما خواهان بودن آنها در پروژه هستید، متغیر خواهد بود. لذا باید توسط مهندس مرتبط، پروژه  شما بررسی و مبلغ مشخص گردد.

– پروژه ی ۳d max شما بصورت رقابتی بین مهندسین مجرب ما به عرضه گذاشته می شود و هر مهندسی که پیشنهاد انجام پروژه شما را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را به سایت استاد پروژه بدهد، در صورت تایید مبلغ اعلام شده توسط شما، پروژه به وی واگذاری می شود.

1- تا ۴۸ ساعت پس از انجام پروژه شما ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه مشکل مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی به متخصص پرداخت می شود.

پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)