انجام پروژه پایتون Python

از جمله زبان های برنامه نویسی که مهندسین کامپیوتر سایت استاد پروژه سابقه کار کردن با آن را دارند، زبان برنامه نویسی پایتون Python است؛ بنابراین در صورتی که پروژه پایتون Python دارید، کافیست انجام آن را به مهندسان استاد پروژه بسپارید.

انجام پروژه پایتون Python شما توسط برترین متخصصین که سابقه پروژه های بی شماری در زمینه های تخصصی برنامه نویسی پایتون را دارند، صورت می پذیرد. تضمین کیفیت نتیجه نهایی و تعهد به انجام کار در مهلت تعیین شده توسط شما، از وظایفی است که سایت استاد پروژه و مهندسان آن هیچگاه از آن سر باز نمی زنند.

توضیح مختصری از پایتون

خودو فان رسوم در سال ۱۹۹۱ زبان برنامه نویسی پایتون را طراحی کرد که امروزه به عنوان یکی از برترین زبان های برنامه نویسی جهان شناخته میشه و دارای محبوبیت زیادی هست. دلیل اصلی محبوبیت زبان پایتون، سادگی اون هست و همین ویژگی باعث شده تا به عنوان بهترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی به افرادی که قصد شروع برنامه نویسی رو دارند باشه. امروزه در سرتاسر جهان، زبان پایتون به عنوان مناسب ترین گزینه برای آموزش برنامه نویسی، مخصوصا آموزش برنامه نویسی به کودکان پیشنهاد میشه. اما این سادگی هرگز باعث نشده که چیزی از قدرت این زبان محبوب کاسته بشه. پایتون در کنار سادگی از قدرت بالایی برخوردار هست. این زبان در کاربردهای مختلفی استفاده شده. کاربردهایی نظیر طراحی اپلیکیشن، برنامه نویسی تحت وب، بازی سازی، انیمیشن سازی، نرم افزارهای مهندسی و آماری، برنامه‌های سازمان‌های فضایی و …

مهم ترین دلایلی که باعث محبوب شدن زبان پایتون شده سادگی اون هست. سادگی به این معنی که شما با کمترین کدنویسی ممکن و به سرعت میتونید برنامه مورد نظرتون رو بنویسید. از طرف دیگه نحو و دستورات این زبان به زبان انسان خیلی نزدیک هست و این خوانایی برنامه رو بالا میبره. یکی دیگر از ویژگی های مهم پایتون چند پلتفرم بودن اون هست. شما میتونید برنامه رو بدون تغییر یا با تغییرات جزئی در سیستم عامل های مختلفی اجرا بگیرید. برنامه های نوشته شده با پایتون بر روی سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، یونیکس، لینوکس، سولاریس و … قابل اجرا هست که این ویژگی قدرت زیادی رو به برنامه نویسان این زبان داده. پایتون از برنامه نویسی شئ گرا به خوبی پشتیبانی میکنه. از دیگر ویژگی های پایتون قابلیت درون سازی کد هست. این ویژگی به این معنی هست که میتونید قسمتی از برنامه رو با زبان دیگری بنویسید و اون رو در میان کدهای پایتون قرار بدید. به عنوان مثال از کدهای زبان جاوا یا C++ میتونید در درون کدهای برنامه تون که به زبان پایتون نوشته شده استفاده کنید.  پایتون دارای کتابخانه‌های گسترده ای هست. تقریبا میشه گفت برای هر موضوعی که بخواهید در رابطه با آن کد بنویسید، کتابخانه ای در پایتون وجود داره. کتابخانه هایی برای ایجاد اسناد، رابط کاربری، هوش مصنوعی، برنامه نویسی وب، بازی سازی و ….

  • sublime text که یک ویرایشگر متنی چند پلتفرمی برای کدنویسی هست و از نحو دستورات زبان های برنامه نویسی بسیاری پشتیبانی میکنه.
  • BitTorrent اصلی ترین و معروف ترین نرم افزار دانلود و اشتراک گذاری فایل در شبکه های نظیر به نظیر.
  • Blender یک نرم افزار آزاد و متن باز کم حجم و قدرتمند برای ساخت مدل ها و انیمیشن های سه بعدی که در ساخت آن از زبان پایتون استفاده شده است. همچنین این نرم افزار از زبان پایتون برای اسکریپ نویسی داخل خود استفاده میکند.
  • CINEMA 4D یک نرم افزار قدرتمند دیگر برای انجام کارهای سه بعدی است که از زبان پایتون برای اسکریپ نویسی داخلی خود استفاده میکند.
  • Dropbox یکی از معروف ترین و بهترین سرویس های میزبانی فایل در اینترنت.
  • OpenShot Video Editor یک نرم افزار آزاد و متن باز ویرایشگر فایل های ویدئویی برای سیستم عامل لینوکس.
  • Ubuntu Software Center نرم افزار گرافیکی نصب و مدیریت بسته های نرم افزاری برای سیستم عامل اوبونتو.
  • Panda3D یک موتور بازی که با زبان های برنامه نویسی پایتون و C++ نوشته شده است.
  • Pidgin یک نرم افزار معروف پیام رسان که از زبان پایتون به همراه زبان های دیگر برای نوشتن استفاده شده است.

1- پروژه پایتون Python خود را در بخش سفارش فوری پروژه سفارش دهید

۲- با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از پروژه تان و نظر کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود

۳- در صورت توافق، ۳۰ درصد هزینه انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد

۴- در پایان انجام پروژه با نشان دادن نتایج پروژه و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت ویدئویی از صفحه لب تاب و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست مشتری) در اختیار او قرار می گیرد.

– پروژه های مهندسی با توجه به نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناس مربوطه پروژه متلب شما بررسی و تعیین هزینه شود.

– پروژه ی پایتون Python شما بصورت رقابتی بین متخصصین ما واگذاری و انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

کلیه سفارشات حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و متخصص مربوط به پروژه شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین متخصص قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد).

1- تا دو روز بعد از انجام پروژه تان ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.

 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)