انجام پروژه ADS یا Advanced Design System

پروژه ads شما در گروه استاد پروژه توسط متخصصین برتر کشور انجام می شود. مفتخریم که در حال همکاری با مهندسین برق کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور هستیم و متد کاری ما در فضایی رقابتی، بالا ترین کیفیت و هزینه مناسب را برای شما تضمین می نمایید.

در صورتی که زمان کافی برای انجام پروژه ADS خودتان را ندارید، می توانید با خیال راحت، کار را به ما بسپارید. کیفیت و هزینه انجام پروژه در سایت استاد پروژه همیشه رضایت مشتریان را جلب می نمایید.

برای مشاهده ی هر بخش، روی آن کلیک نمایید:

   ADS یک نرم افزار اتوماسیون طراحی الکترونیک، پیشرو در جهان برای افرادی که در زمینه های RF، مایکروویو و اپلیکیشن های دیجیتال فرکانس بالا قصد شبیه سازی دارند، بهترین گزینه است.

– طراحی کامل شماتیک و صفحه‌بندی یا Layout مدار

– پیشرو با آخرین فناوری‌های صنعت برق، الکترونیک و مخابرات

– دارای کتابخانه‌ی کاملی از انواع قطعات مورد نیاز مانند ترانزیستورها، منابع، دیودها، خطوط انتقال و…

– امکان طراحی انواع فیلترهای آنالوگ و دیجیتال

– قابلیت شبیه‌سازی خطی و تحلیل پارامترهای S و همچنین X-Parameter

– دارای شبیه‌ساز سیستم Radio Frequency) RF)

– تجزیه و تحلیل جریان متناوب AC و مستقیم DC

– قابلیت بهینه‌سازی عملکرد مدار و با ۱۳ ابزار بهینه‌سازی

– تجزیه و تحلیل تقویت‌کننده‌های قدرت

– محاسبه و شبیه‌سازی نقطه‌ی کار ترانزیستورها

– نمایش گرافیکی و عددی اطلاعات خروجی پارامترهای مختلف با امکان انجام مقایسه

– قابلیت کار با نمودار اسمیت

– استفاده از روش تحلیل تعادل هارمونیک یا Harmonic Balance

– بررسی و محاسبه پارامترهای پراکندگی ترانزیستور ماسفت یا Metal–Oxide–Semiconductor Field-Effect Transistor) MOSFET)

– قابلیت Transient Analysis یا تجزیه و تحلیل گذرا

– محاسبه‌ی تکانه یا اندازه‌ی حرکت (Momentum)

1- پروژه  ADS خود را در بخش سفارش فوری پروژه سفارش دهید

۲- با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از پروژه تان و نظر کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود

۳- در صورت توافق، ۳۰ درصد هزینه انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد

۴- در پایان انجام پروژه با نشان دادن نتایج پروژه و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت ویدئویی از صفحه لب تاب و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست مشتری) در اختیار او قرار می گیرد.

– پروژه های مهندسی با توجه به نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناس مربوطه پروژه متلب شما بررسی و تعیین هزینه شود.

– پروژه ی ADS شما بصورت رقابتی بین متخصصین ما واگذاری و انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

کلیه سفارشات حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و متخصص مربوط به پروژه شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین متخصص قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد).

1- تا دو روز بعد از انجام پروژه تان ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.

 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)