انجام پروژه E-Tabs

 

پروژه های ای- تبز E-Tabs توسط متخصصین مجرب گروه استاد پروژه که در رشته مهندسی عمران در دانشگاه های معتبر کشور تحصیل کرده اند، صورت می گیرد.
ما پروژه ی ای- تبز E-Tabs شما را بین متخصصین خود به صورت رقابتی به عرضه می گذاریم تا مهندسی که بهترین پیشنهاد را با توجه به فاکتورهای مختلف به استاد پروژه ارائه می دهد، برای انجام پروژه شما مسئول می کنیم.
متخصصان استاد پروژه، منتخب دانشگاهای برتر کشور می باشند و دقت، تخصص و وجدان کاریشان از موانع سخت سایت استاد پروژه  عبور کرده است.
نرم‌افزار ETABS یک نرم‌افزار مخصوص جهت تحلیل و طراحی سازه‌های ساختمانی می‌باشد. قابلیت این نرم‌افزار جهت تحلیل و طراحی این نوع سازه‌ها جهت گیری شده‌اند. تمام المان‌های یک ساختمان برای برنامه شناخته شده هستند. پردازنده‌های طراحی برنامه بسیار کامل می‌باشد و تمام المان‌های ساختمان را می‌توان در این نرم‌افزار طراحی کرد.

برای مشاهده هر بخش روی آن کلیک نمایید:

  • مهمترین قابلیت‌های تحلیلی برنامه عبارتند از:
  • شناخت المان‌های ساختمان و طبقات
  • محاسبه خودکار جرم و مرکز جرم
  • انتقال بارهای ثقلی از کف‌ها به تیرها
  • تولید و توزیع بارهای جانبی بین تراز طبقات
  • مدل سازی المان‌های پوسته‌ای و رامپ‌ها
  • قابلیت‌های طراحی برنامه نیز شامل موارد زیر می‌باشند:
  • طراحی قاب‌های فولادی
  • طراحی قاب‌های بتنی
  • طراحی دیوارهای برشی
  • طراحی تیرهای مرکب
  • علاوه بر قابلیت‌های تحلیل و طراحی فوق برنامه ETABS ارتباط دو طرفه کاملی با نرم‌افزارهای دیگر دارا می‌باشد. برنامه ETABSبه طور خودکار فایل ورودی SAFE را ایجاد می‌کند. همچنین برنامه ETABS قابلیت ایجاد فایل ورودی SAP2000 را دارد.

1- پروژه ای-تبز E-Tabsخود را در بخش سفارش فوری پروژه سفارش دهید

۲- با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از پروژه تان و نظر کارشناس مربوطه، قیمت پروژه و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود

۳- در صورت توافق، ۳۰ درصد هزینه انجام پروژه در ابتدای کار دریافت می گردد

۴- در پایان انجام پروژه با نشان دادن نتایج پروژه و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و پروژه به صورت کامل تحویل داده می شود

۵- در صورت درخواست مشتری در ابتدای سفارش، توضیحات انجام پروژه در حین کار و یا بعد از انجام پروژه به صورت ویدئویی از صفحه لب تاب و یا صدای ضبط شده و… (طبق درخواست مشتری) در اختیار او قرار می گیرد.

– پروژه های مهندسی با توجه به نوع پروژه (پروژه درسی،پروژه پایانی،پایان نامه و.. ) دارای جزئیات گسترده و متفاوتی هستند و عموما دارای بخش های مختلفی می باشند. بنابرین هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناس مربوطه پروژه متلب شما بررسی و تعیین هزینه شود.

– پروژه ی ای-تبز E-Tabs شما بصورت رقابتی بین متخصصین ما واگذاری و انجام می شود و این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات گروه استاد پروژه می باشد.

1- تا دو روز بعد از انجام پروژه تان ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

۲- پس از تایید پروژه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.

کلیه سفارشات حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و متخصص مربوط به پروژه شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین متخصص قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد)

 پروژه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)