ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر در گرایش نرم افزار

ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار نیازمند دانش پایه ای نسبت به مفاهیم این رشته تحصیلی بوده تا ابهامی در برگردان مقاله ترجمه شده ایجاد نکند.

از این رو سایت استاد پروژه مترجمین خود را از میان فارغ التحصیلان برتر رشته مهندسی در گرایش مورد نظر انتخاب می نماید تا امانت داری خود نسبت به مشتری و ارائه خدمات با کیفیت در زمینه ترجمه را تضمین کند.

مهندسی کامپیوتر در گرایش نرم‌ افزار یکی از شناخته شده ترین شاخه های مهندسی کامپیوتر و دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی است، زیرا بهره‌وری انسان ها را بالا برده و چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کند.

1-ترجمه تخصصی مهندسی کامپیوتر خود را در بخش سفارش فوری ترجمه که لینک آن در پایین صفحه می باشد، سفارش دهید.

۲- پس از مشاهده سفارش با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از ترجمه تان و نظر مترجم مربوطه، قیمت و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود.

۳- در صورت توافق، ۳۰ درصدهزینه انجام ترجمه در ابتدای کار دریافت می گردد.

۴- در پایان انجام ترجمه با نشان دادن نتایج و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و ترجمه به صورت کامل تحویل داده می شود.

ترجمه شما ابتدا در اختیار مترجمین متخصص گرایش مربوطه قرار میگیرد و سپس متخصص مورد نظر به صورت رقابتی انتخاب می شود تا بدین صورت این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات ارائه شده توسط تیم ترجمه تخصصی استاد پروژه باشد.

همکاران ما به طور شبانه روزی آماده ی دریافت سفارشات ثبت شده شما می باشند. بدین ترتیب کلیه سفارشات ترجمه حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و مترجم مربوط به سفارش شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین مترجم قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد)

  • تا ۴۸ ساعت پس از انجام سفارش تان ضمانت اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد مرتبط با سفارش، به صورت رایگان و در اسرع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از تایید ترجمه از جانت مشتری، هزینه دریافتی برای متخصص واریز می شود.

ترجمه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)