ترجمه متون تخصصی کامپیوتر

تیم مترجمین سایت استاد پروژه با دوسال سابقه کار در زمینه ترجمه تخصصی آماده ی ارائه خدمات به شما می باشد.

متون تخصصی مهندسی کامپیوتر شما در کوتاه ترین زمان و با نظارتی دقیق در گرایشات مختلف رشته کامپیوتر تفکیک شده و در اختیار مترجم گرایش مورد نظر قرار می گیرد تا با تسلط بالا بر مفهوم و فرم مقاله، ترجمه روان و با کیفیتی که امانت دار متن اصلی مقاله و اعتماد شما مشتری گرامی می باشد را به شما تحویل دهیم.

 

خدمات ترجمه متون تخصصی مهندسی کامپیوتر در گرایشات زیر توسط مترجمین سایت استاد پروژه ارائه می شود:

روند کار در سایت استاد پروژه به چه صورت است؟

1- پروژه ترجمه خود را در بخش سفارش فوری ترجمه که لینک آن در پایین صفحه می باشد، سفارش دهید.

۲- پس از مشاهده سفارش با شما تماس گرفته می شود و با ذکر جزییات بیشتر از ترجمه تان و نظر مترجم مربوطه، قیمت و زمان مورد نیاز برای انجام آن تعیین می شود.

۳- در صورت توافق، ۳۰ درصدهزینه انجام ترجمه در ابتدای کار دریافت می گردد.

۴- در پایان انجام ترجمه با نشان دادن نتایج و تایید مشتری، بقیه هزینه دریافت و ترجمه به صورت کامل تحویل داده می شود.

ترجمه شما ابتدا در اختیار مترجمین متخصص گرایش مربوطه قرار میگیرد و سپس متخصص مورد نظر به صورت رقابتی انتخاب می شود تا بدین صورت این متد تضمین کننده ی کیفیت و قیمت مناسب خدمات ارائه شده توسط تیم ترجمه تخصصی استاد پروژه باشد.

همکاران ما به طور شبانه روزی آماده ی دریافت سفارشات ثبت شده شما می باشند. بدین ترتیب کلیه سفارشات ترجمه حداکثر پس از ۶ ساعت پاسخ داده می شوند و حداکثر پس از ۲۴ ساعت هزینه و مترجم مربوط به سفارش شما مشخص می گردد. (این زمان برای تعیین مترجم قوی تر و با قیمت مناسب تر نیاز می باشد)

  • تا ۴۸ ساعت بعد از انجام سفارش تان ضمانت (گارانتی) اصلاح و رفع مشکل خواهید داشت که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از تایید ترجمه از جانب مشتری هزینه ی دریافتی برای متخصص واریز می گردد.

ترجمه خود را از طریق لینک زیر سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان(حداکثر ۶ ساعت) با شما برای انجام آن تماس گرفته شود.(پشتیبانی تلفنی ۰۹۳۸۴۵۸۸۵۵۸)