طراحی کلاچ سانتریفیوژ (گریز از مرکز) با solidworks

پروژه طراحی کلاچ سانتریفیوژ در solidworks، یک پروژه طراحی کامل است که شامل بخش های زیر می باشد:

۱-مقدمه / ۲- تعیین و تشریح متریال های مورد استفاده /۳- نقشه های همه ی قطعات دستگاه و exploded view اسمبلی دستگاه و ذکر متریال های به کار رفته و همچنین دیگر مشخصات قطعات مانند جرم و.. ذکر شده است/۴- تحلیل و اراِئه معادلات حاکم بر حرکت دستگاه/۵-ارائه نمودار های عملکرد دستگاه / ۶- ضمیمه:شامل فایل های سالید ورک قطعات و اسمبلی و نقشه های دستگاه، همچنین motionstudy (نمایش حرکت دستگاه و عملکرد اون به صورت انیمیشن)

تعریف کلاچ سانتریفیوژ: در این نوع کلاچها، در سرعتهای بالاتر نیروی گریز از مرکز به انتقال گشتاور کمک می کند. نیروی گریز از مرکز از طریق وزنه هایی بوجود می آید که همراه سایر اجزا دوار کلاچ می گردندکنترل کلاچ بصورت اتوماتیک و توسط دورموتور صورت می گیرد. اکثر این نوع کلاچ ها لنت یا کفشک  هایی دارند که لبه های داخلی را درگیر می کنند. با افزایش دور موتور کلاچ بیشتر در گیر می شود به این صورت که در محور شفت فنرهای کشیده  شده ای وجود دارد که به کفشک کلاچ متصل است. با افزایش سرعت در محور شفت فنرهای باز شده، کفشک ها را با صفحه کلاچ در گیر می کند. می توان آن را با معکوس ترمز کردن مقایسه نمود. از مزایای این نوع کلاچ این است که به پدال کلاچ نیازی ندارد.

 
در صورتی که خودتان مدلی برای طراحی در نظر دارید که می خواهید توسط یک طراح صنعتی متخصص در نرم افزار سالیدورک SolidWork مدلسازی شود، کافیست به صفحه انجام پروژه سالیدورک رفته و سفارش خود را در آنجا به ثبت برسانید تا تیم متخصص، پروژه را بررسی کند و برای مراحل بعدی با شما تماس بگیرد.
۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال – خرید